f L Y D I A E D R E E N A: REHEARSAL DEKAN
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Thursday, October 28, 2010

REHEARSAL DEKAN

DEKAN..OHH DEKANN..




lallalala xsukenye rehearsal nee..tapi pegi jugakk..laa mlsnye..nak tanak pegi jugak laa kan..time reheasal.,,adalah satu pensyarah ne..yang mulutnya cam ap..ohh padan laa upenye ustazah..hahhaha..xkusangke dy ustazah..bajett laa mcm bagus ann..emm lantak laa..tyme rehearsal ne dy gtaw laa, ap persediaan yg perlu dibuatt,..pasal pemakaian sume kaann..haa..mls amek port,..cam bese laa,.formal,kemass sume..haa part RAMBUT!!tuu aq nak dengar,..dy kate rambot perang tidak dibenarkan ye!!!..aahhhh sialan..umm,aq ingat an xpat laa amek anugerah ne,..hahha dalam dewan tuu aku sowg laa rambut yang paling menyerlah kann..paling perang...ad gak 2 pompan lagi,,.tapi HIGhLIGHT jekk..soo terasa laaa aku kan disitu..pehh semo tgk aku time ustazah tuu sebut pasal rambut perang!!ahh menci!!asal pandang aku kan!!aku ponn senyum jek n wat peace kat dowg!..hahahha..popular kejap kan..hahahha..




beratur yee..jangan tak beratur..t babab bawu tawuu..ehheheehe..




mule laa rehearsal bermula..aku, eika beratur laa ikut nme ,konon nye llaa..rehearsal laa katekan..umm,kne pakai tudung laa aku besokk..hahha..padan muke ko lydia,..sape swoh perang kan rambut kan..hahaa..daa mak aku brutal..dy pon perangkan rambot...MAK BOREK,ANAK RINTIK LAAA kann??hahhahaha..yoyooooo jek aku ne..







aku ngan ika mula laa bosan bile daa kene nasehat lebey..hehhe..nelaa anak ADANAN ngan SAMSURI...mihahahhahakkk..memang giler dua eko ne...hahhaha..aku ad eko taok!!yang ika ne kepalenye!!hahah





E ap?? Z ap??tuuutttttttttttttttt............





reheasal laa yee anak-anak..hahahha



bebel laa ye ko kat depan tuu..dengar xdengar jela..hahha..LYDIA NOTY!!!







samapi laa balek..aku,eika & leni ponn balekk..aku ponntime tuu ngah borink..and then dowg ne ajak pegi AXIS COMPLEX..ala shopping mall baru bkak kat tamanperumahan aku..soo pegi jela..tapi sementara tuu pegi umah sewa dowg dlu,yg terletakk di pandan jaya tuu..hahhaha..manyak tikuss mondok tuu.ahhahahhehehehe..g uma dowg dlu jempott awekk manes yang bernama HIDAYAH!!..xsangke kau da tunang..hahhahahha..




jalan punye jalan..tak tahu kemane..maseng2 kebulurr..terutama cik hidayah tuu..ahhaha,..tapi bila mamam tak habess ponn..hehhehehe..pegi laa lepak KFC..tatao nak pegi mane agy kann..apalagi,..time photoshoot laa..heeyuuuu..ada aku kesah!!





terbek laa..ahhahhaha









haa..ne laa HIDAYAH & LENI..chumell kann??









wah..wahh..huhuhuhu,..happy jek kan..































terbek laaa ika..maknenek akuwh..hahhah..sayang ko laa..!!!
muuaahhxxx...

masing2 ponn balekk..sebab nak senja daa kan..huhuhu..


papai..love u all !!













No comments:

Post a Comment