f L Y D I A E D R E E N A: ANUGERAH D E K A N !!
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Friday, October 29, 2010

ANUGERAH D E K A N !!

OHH ..DEAN STUDENTSS!!






ohh!!tidakk..arine anugerah dekan berlangsung..ahh,malasnye..umm baju purple lydia ade laa...heheh..ingtkann xad..huhuhuhu..sekali pkai jelaa..kasi hentam..lawa xlawa laen ceritaa k..tapi xsuke laa..,ala ingat boleh freehair,da perang kan..hurmm,xpela...aku kat rumah siap2 matching tudung dengan bajuku itu.hahhaaku xpena2 pakai tudung style macam nie..tapi arine rase gatal sgt nak pakai begini..siap mintak pendapat laki aku lagi tanye pendapat..anta MMS laah.hahha..apa laa LYDIA ne kann..huhuhu..hahhahahahahha..kelaakkaarr laa pakai macam ne..wekkk







hahahhah..macam kebudak-budakkan laahh..hahaha..t tengok laa mesti ramai nganjeng kau!!hahah
padan muke!




soo..da siap,ayah anta aku g ke kolej..hahha..terus ke DEWAN AKTIVITI..tok pendaftaran..seb bek time tuh tak amai agy..aduhh..aku dapat nombor F1 pada mulenye..pastuh urusetia tanye,aku nombor bape kan?jawab ahh F1..pastuh,ada 2 6bor same ngan aku..ala,time aku jekk mesti ada tak kene..pastu urusetia setel kann..so nombor baru aku F4..hahha sebelah MAK GAYAH (IKA)haha,..jgn marah..t cepat tua..huhuhuuhu..




bulatnye!!hahahhaha..ahhaha.,da masuk dewan,peh MALU siakk.bkn ap,ala 1st bertudung sebegituh..peh ramai yang menganjeng kuh..hahhaha malu ahh!!hehhe
"eh lydia ko ke??haha..aq ingat sape td?;
lydia comel laa.ololo kiutnye..
wawhh''
lydia ke??aku xkenakl td..hahha
itulaahh ayat2 yang aku dengar siang tadi..hahhaah
mengong jek,segan ahh,pee aku dulik kan..heheheh..brutal ahh!!




time ne urusetia dengan para2 MC longgar lutut laa!!hahha





semakin lame semakin penuh dewan!!








aku ngan ika stat laa photoshoot!!







aku ngan leni!!lawa laa wehh..hahaha
posing lebey!!








sejuk perut ibu mengandung..hahahha..ayat sape??







SESI FOTOGRAFI DIPLOMA PENGURUSAN SUMBER MANUSIA
sem 3-5












berakhir sudaa,..ahh FINAL EXAM!!!OMG!

papai!!



No comments:

Post a Comment