f L Y D I A E D R E E N A: GARA-GARA I K A N B A K A R
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Sunday, October 24, 2010

GARA-GARA I K A N B A K A R




I K A N B A K A R




Ikan bakar ohh ikan bakar..Hari ahad bersamaan 24/10/2010,pukul 12 tengah hari aku baru bangun..hahhaha..lewatnya,penat rasenya kerana dengan menghandlekan,xseberape nak handle laa,hahha dengan tugasanku sebagai AJK gerai di karnival yang berlangsung semalam di kolej ku..penat sgt agknye, tuu yg bangun lambat uhh..mangun jek terus text hubby,..time tuu laki aku ngah nk lunch..da text2..aq truss andy and wat assigment yang belum ku siapkan agy..sampai laa ne laa aku bru abis siap taoo..patotnye arine aku g keje,..tapi malas ahhh,assigment ponn belum siap agy,..tapi bulan ne bleh kire laa 4 ari jekk aq keje..malasnya aku..hahhaha
yela agyponn exam nak dekat daa..pasne da study week..ingat nak g laaa keje..tanye umi..uummmmmiiiii,,masak pe arine??umi ku jwb,arine IKAN BAKAR...ble dengar jekk.terus xsabar..hahaha..tapi time tuh belum masak agy..
terus tanak gi keje..hahahha..gara-gara ikan bakar..da lame tak melantak..wuawuauuwuauuauuaa..





sedapnye..xsabar nak mam..hehhehe




time nak mamam..amboi aku ne mam banyakknye.,,huhuhu..lepas aku mamam 1 pinggan ne,aku mengatah agy taw ikan bakar ne..apa lagi MELANTAK laaaaaaaaaaaa.....sedap laaa!!!!










sampai laa kenyang..lalalalalalallalalalala..risau jugakk aku xpergi keje..da berapa hari tak pergi..lydia memang pemalas,..bukannya apa,final nak dekatt ohh..aku nak benti keje manager tak bagi..yela da lame kann kat situh..manyak kenangan..time aku tunggu result SPM lagy..lame kan..ala manager gila2 wehh..tapi aku tak suka AM akuh..AREA MANAGER aku laa...gentle aku BENCI kauu!!!ZAIDI !!!!pergi laaa!menyemak laa kau ne!!vavik ko!
hahahha..lydia tak baek laa..hahhah..umm sampai laa malam tadi aku habeskan maseku dengan menyiapkan assigment EN ASRAR,,kos CAREER DEVELOPMENT!! PERKEMBANGAN KERJAYA!!..AHHAHAHAtips jgn harap langsung laa nak dapat kat dia ne..kedekut nak mampus..hahhaah..xnk laa ckp manyak ngn dia..nanti ada orang menyampai pulakkk..huhuhuhu..tulahh lydia last minute baru nak buad assigment kan..lydia..lydia...apa nak jadi laa ngn kau ne kan..sampai laa pkul 7.30,hubby text kate nak kuaa lepakk mammam nganmembe lame,HAMZI namenye..kenal la jgk dengan mamat ne..wekk (ko ne bile plak nak lyn membe aku ne weyh??xsabar nak nganjeng kau ne..huhuh)..pastuh pai kul 8.30 laa..aku letak nset dalam bilik,tengokk tv kat ruang tamu umah aku tuhh..tergerak hati nak tengok nset kann,.tengok2 berlambakan laa miscall and msg hubby akuh tuh..huhhuhu..SORRY SAYANG!!merajuk laa dia apa lagi,ingat aku kemana..ehhehe..text ponn aku taw dia merajuk..hehehe,,rupenye bengang,.aku pakai 2 6bo..6bo aku lagi satu tuh,aq OFF..sebab malas nak caz.,hahha..bengang laa dia kena VOICEMAIL,tolak kredit,..tak dapat chakap ngan aku.,sekali awek voicemail ckpkn..hahahha..cian sayang..olololo..majok jek tauk..aku pujok2 tanak,.pastuh ble aku agk2 itulah penyebabnya,.dia mule laa ok..hehhehe,.b.,b, nkal laa!!pastuh text laa dia pai tadi kul 12 tadi..dia daa lelap daa skunk ne,..aku jekk takk agi..asgment punya pasal an..time text2 ngan die,.dia tanya laa aku betul ke nakk dia??dia takut akan kehilangan ku..time tuhh da plik laa aku,..mule lahh ati berperasan jiwang sebentar,..aku ponn jawab laa berbagai2 ayat2 yang romantikaa..hahhah.. I LOVE U !! AZIZI BIN AZHAR!!taw x yang baby sayang hubby sesangat!!sanad2 tauk!!mule laa berpasangan-pasangan ne membuai ke alam yang lain..ahhahhaha..aku RINDU dy sgt2 tau!da sebulan kteowg tak ketemu..macam lame jekk..before ne dy kt kl,..sekarang daa dekat JB balekk.sedih sgt2..mule laa aku nanges..coz mish dia sgt2..aku takkan lupe apa yang dia chakap kepadaku..huhuhu





L O V E T E X T F R O M Z Z

ZIZI : xd arg.b xkre.b nak bu gk.b sayang bu.sumpah.demi allah.b nk bu.b xnk tglkan bu.bu bini b tw x.xad sape leh amek..

ZIZI : ye anje jgn pk bkn2..anje,b syg bu tw x.tuhan jek tw.b nk bu.aty b senang kt bu.sumpah bu,b nak bu..

ZIZI : Ala,anje bleh berubah kn.b xnk syg tgl bu.b xnk kehilngan bu,lw b tgl bu,b lom tentu dpt terbek cam bu tw x.b nk bu.bu tlglaa,b nk bu.SUMPAH!

ZIZI: AMIN,bu laa jodoh b tw..b seyes anje..b xnk tgl bu tw..bu laamlik b selamanye..bu terbek syg,.bu da cm bini b btol..bu jge b btol2..
ZIZI: Yla,anje b bersyukur dpt bu tw,,ish besh gle laa ngan bu..


argghh,..manyak laa janji2 dia kat aku,malas nak taip....AKU SAYANG dia GILER vavik laaa..tapi aku harap aku akan kekal lame dgnnya..bab aku xpenah mcm ne sebelum ne..bahagia giler dgn dia..walaupun kteowg da jauh..aku hanya mampu berdoa,agar hubungan aku dan dia akan kekal hingga selamanya..(jiwang seyh)



(m u k e mintak kaki!!hahha)
S A Y A N G B T A U!! MISHU TAU!! lov u JIJI!!mmmmmmuuuaaahhhhhhxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!never let u go from my life laa sayang!!tapi nanti tengok laa sape tinggal sape ok!!muaahhxx!loviu ever after! MIUMIU

T H A N K S V I S I T ! ! !papai..nak tytow..ngntukk suda..daa...:-)




L Y D I A E D R E E N A

No comments:

Post a Comment