f L Y D I A E D R E E N A: FASHION is my passion ~~
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Thursday, November 24, 2011

FASHION is my passion ~~

hello peeps !!



lame i xpost kan, act i bosan n malas ! budak demukk mmg mls ~~ hehehe :P
act nk share dgn y'alls.. i love fashion ! wannna be fashion designer xmenjadik kan, so buat la berkaitan sewaktu dgnnyerr.. then i suke dgn website polyvore ! mmg best okayy..y'alls boley men drag, and paste on that canvas yg dy da sedia lah kan.. best lah, and the same time korang bleh cuci mate an bile tgok stuff yg korang nk sgt, but xmamp* nk dpt or buy that item.. hahaha..post merepek, but interesting kan, xslah pon if i nk share , cth post i about estee lauder tulah my first testing on that website ( haha ),..lalallalala..muahxchh tata -.-))

No comments:

Post a Comment