f L Y D I A E D R E E N A: sayang kau laa muncheet !!
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Thursday, March 31, 2011

sayang kau laa muncheet !!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ loveyou zizi

dated dated dated aja~~ haihh..hihihihi sayang kau taw gemuk!! muuaahhxxx

sejak die da keje kat cni aku always ada kat sisi dye..hehehe..gemira mak nok!! aku sayang kau taw x! kau da janji ngn aku memacam! bebagai! ingat tw !! arhh kau nak kawen ngan aku kan??hehe ..papepown yang terjadi , aku xkan tinggal kan kau k sayang ~~ sayang kau sesangat !! aku windu ko gegile tauk! haha aku xbagi zizi jumpe aku bb aku nk final exam..t meracaulak pikiran..hehhe sempena annyversarykte yg 1 tahun 7 bulan ! peh! lamenye syg! sayang jgk kau kat aku an an an... ~~ huhuh aku dah pecahkan rekod ex ex kau ! kau jek belum lagi pecahkanrekodpecah kan rekod ex aku ! 2 taun 1 bulan ! lau kau dapat pecahkan rekod tuh !mmg kau lah yg terbaik sayang !! thanks ea syg coz jage aku selame ne k..aku hargai ap yg kau buad tok aku,..aku xkn lupe,manyak knangan kte bersame., suka duka,.pahit manis,.asam garam2 mcm2! kau mmg nakal oke !! mmuuuuuuaaahhhxxx lov u bie !!





b sweet sgt~~ thanks ea shirt couple tuh ! ,kte trus tuka kan??ingat x??klakar jek!! sayang b... b nk bayar tok baby,.tp baby xbagi..baby nk kte tuka,.b byarkan shirt baby,..baby byrkan shirt b ! hehe baby nk msing2 byr..baby tanak b pyunk baby bb baby takot 1 ari nanti benang baju tuu lerai kte takde jodoh ~~ ngee ( b lyn jek,..mle2 b nak jgk byr ! baby hargai syg ! wekk )























ehh ingat lagi tak ?? time kte dated! b mesty beli bundle bun , kekadang shushi !! lpak sambil mnum feveret soya kita!hahahk b sweet sgt lah !! baby xkan lupe tauk!












tgk too b mam shushi !!hehehe sweet lah! jarang laki suka shushi ! b len !







HEHE~~ time kte dated aby kaki shoot ! baby xsah lau xbergambar..hihihi..b geram,sbb b slalu xmuat bile kte amek gama..heheh klaka le ingat..pastuh time bu ske wat mke majok~~wewek
ingat x sayang??







b nanak layan baby bergamba! baby buad muka majok~~ngee











SAYANG ! ingat x?? kte nakal kua malam-malam! aishh ~~ tak baek lah ! huhu












hehehehhe..gelak tawa dalam panggung wayang !! hahah.. mmg kelakar oke!!sayang b tw!!
thanks pyunk wayang selame kte caple..hihihi..tp kekadang baby pyunk jgk! wekk








hehhe..b nanak lyn baby !wekk

sayang !! kite salu pergi G !! hahha..seronok sgt! tuttttt~~~~








SAYANG !! lau baby bowink mesty b ajak baby kua, even kl baby y punye , b da PRO pown ! so jgn nak belagak sgt laa kan KLG !! wekk ~~hahah




wah~~ manyak sgt laa nak cerita bie..ahh pnat laa manyak sgt kenangan !!yg penting b da pomish ngn baby..bukti2nya ade dalam diary saya!wekk~~baby xkan penah lupekan knangan kite bersame oke!!


time we been together


bie da pomish kan??jgn lupe ok !! batting segala kan!! hah ingat!




ingat tak first time b marah baby depan owg ramai?? sebab b sayang baby kan?? baby jelez ngn b ! sowie laa k! mmuuaahhxx seb bek kte ok balek kn?? sayang b !!


baby mule jatuh cinte sangat pada bie oke!! bie xleh & xkan pergi dlm idup baby kan??i love you bie!! thankz coz hadir dlm idup baby sygku~~mmuuaahhxx





HAPPY ANNYVERSARY SAYANG !! 1 YEAR 7 MONTHS
I LOVE YOU SO MUCH AZIZI AZHAR!!EVER AFTER !!!
THANKS FOR BEING MY SWEETY BIE!


No comments:

Post a Comment