f L Y D I A E D R E E N A: L.Y.D.I.A that's my name!!
W E L C O M E too my OFFICIAL PAGE !! LYDIA EDREENA ! PRINCESS TELLING STORIES~~

yesterday was HISTORY, tomorrow is a mystery, today is a gift that's why it's called "present"

Friday, July 16, 2010

L.Y.D.I.A that's my name!!


L.Y.D.I.A!! THAT'S MY NAME!!
Fun Fast Facts
Hye rawr!!i'm new on blogger..L.Y.D.I.A??hhaha..who's dat gurlz?? dat's me darl..LYDIA EDREENA BINTI ADANAN gelaran diberi..Aku dilahirkan di bumi yang indah ini pada 30 APRIL 1991..teratak aku dilahirkan di Klinik Pakar Perbidanan Sakit Puan,Samuel Clinic,JLN Tun Abd.Razak, Kuala Lumpur...So.now i'm 19years old..muda lagi k..hahha..Now,aku stay kt Ampang,KL..










Kini,a
ku belajar di Cybernetics International College In Technology..taking Diploma in Human Resources..sekarang aku sudah berada di semester 4..aku mempunyai keluarga yang besar,iaitu 7 orang.. mempunyai 5orang adik beradik..dan aku adalah yang sulung.Aku sayangkan family aku sgt2...tanpa mereka siapa lah aku..







F.A.M.I.L.Y M.E.M.B.E.R.S

ADANAN BIN ABDULLAH & FAZILAH BINTI HAMZAH




Ne la parents aku..yang telah menjaga aku selama ini,menasihati aku,mengajar aku erti kehidupan,menjadi seorang yang manusia yang berguna...tp xbrguna pown..hehhe..Mereka adalah segala-galanya buat aku...sampai mati aku tetap sayang mereka!! Terima Kasih AYAH ,UMI!! itu sahaja ucapan yang termampu buat aku..


LYDIA SHAHIRA BINTI ADANAN

Ne la adik aku yang kedua,adik aku yang paling cuttest& cantekk laa bg aku..umur dy baru 18 tahun.,n now dy belajar di tempat yang sama aku belajar..n cost yang sama..dy baru di semester 1 barangkali..dy laa teman bilik aku,tmani aku bila sedih,berkongsi cerita suka dan duka bersama..hahha..tak semua..tp dy fahami aku,dan aku fahami dy..umm kteowg selalu bergaduh jgk..restling bagai ap..huhukk..dy tetap pendirian..n kekadang suka cari pasal..papehal..SAYANG KO LAAH!!


NABIL ASHRAFUDDIN BIN ADANAN





Ne adik aku yang ketiga..Dy belajar di SEK.MEN.PANDAN JAYA, AMPANG, KUALA LUMPUR.berada di tingkatan 4 sekarang..adik aku perangai yang gila2..ske sgt gaduh ngn dy..tatao nak ckp ap ag da..tp tetap sayang dy pai bebile..Good Luck Boboy!!

NABIL FAHMI NAIM BIN ADANAN

Adik aku yang kanan tuu adik aku yang keempat..Dia sedang menuntut ilmu di SEK.MEN.KEB.PANDAN JAYA,KUALA LUMPUR. sekarang dia berada di tingkatan 2..aku panggil dia dengan nme EMY..Emy ne suke buli aku..kdg2 tu dia suke wat aku marah tak tentu pasal..tp papepown, along sayang kau kecik!!!

NUR BALQIS NADIRA BINTI ADANAN

Adik aku yang last sekali,umur dia sekarang,10 tahun.dy belajar di SEK KEB TAMAN NIRWANA,AMPANG...adik aku yang paling becok kalah mak nenek dalam rumah..umm,lau dapat 1 secret kt dy..dy laa orang yang disuspek pecah lubang rahsia orang..haha..aku menci ko mak nenek,,tp dalam hati ,aku sayang ko sanad2 adeeekk muncit!!!TAW!!??

Ne laa antara fakta tentang family aku..bwu ckit ne aku cerita,manyak agy sebenarnya..hahha..stop..


xoxo gurlx

2 comments:

  1. owh..
    cntik2 adek awk..
    lg2 yg yg sma kolej dgn awk..
    sye sukew sgt kt dye..
    nnt kim slm tau..
    ikhlas : naughty boy

    ReplyDelete